Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 на сняг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 на сняг

    Здравейте, колеги! От скоро съм собственик на Алфа 156 1.8 ТС! За първи път имам Алфа и истината, е че просто я видях и я купих! Попринцип бях БМВ-ист, НО....тва ще да ми стане истинската любов хаха! Обаче ми направи впечатление, когато падна снега в София и първите 2-3 часа имах късмета да му се порадвам, но тая кола е много лека отзад ли, какво ли? Ръчната не съм я пипнал, а на всеки завой бях с вратите стабилно.. последното ми БМВ ( е38 ) дори не тръгваше толкова лесно настрани, колкото Алфата! Та въпроса ми е, така ли са си попринцип, че опит с алфи нямам никакъв! Благодаря!
    Last edited by Christian156; d.m.y г., 03:33.

  • #2
    Отзад да не си с летни гуми 18ки?
    Я дай вин номер, че случайно да не си купил от тия лимитираните дето са със задно.
    Sportwagon 2.0 T.S

    Comment


    • #3
      Има ли 156-ци на задно?
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

      Comment


      • #4
        Естествено, че има, що за въпрос???

        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...6&d=1362414510

        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1365519637
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Хубави гуми и пълен резервоар и няма да мръдне задницата.
          Даже ако имаш и газова ще е още по-добре
          156 2.0TS

          Comment


          • #6
            12 години карах Алфи и веднъж не ми поднесе задницата. как ги правите тия неща с вратите напред не знам.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              С калпави гуми и резки движения на волана стават чудеса Макар че в момента съм с 4 чисто нови гуми и при рязко кривване пак си занася.
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

              Comment


              • #8
                Провери си гумите. Дълго време карах 156 и не съм имал проблеми през зимата, но винаги съм бил с хубави гуми с нов ДОТ.

                Comment


                • #9
                  Бивш БМВ-ист, влязъл в правата вяра с крива кола, дето не ще да върви направо...
                  Alfa Romeo 1.8 TS `98
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Аз преди 2 год. зимата бях с гуми 205 отзад на камък(бяха на 9или10г.), опред с 225 и то хубави гуми . Недоглеждане като взимах джантите с гумите, е такава грешка няма да правя НИКОГА повече. Занасяше задница навсякъде, при всякаква скорост, при спиране АБС-а се побъркваше, така че при лоши задни гуми няма нищо чудно, също и директното управление спомага за поднасянето. Аз изтърпях 1 седмица с гадните гуми и ги смених, и като чуя някой да казва че няма проблем с летни отзад, не се учудвам за многото катастрофи през зимата.
                    Ex ALFA 156 1.8TS
                    Now ALFA 159 1.9JTDm
                    "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                    Comment


                    • #11
                      Колата със заводско окачване ли е, колега? Или спортно

                      Comment


                      • #12
                        Може още да не си свикнал с предното предаване, бавареца нали е със задно, стила на каране е различен.

                        Comment


                        • #13
                          Колега, както вече ти написаха, обърни внимание на гумите. Ако не са тотално зле, като - износване, неподходящ размер, и атмосфери на напомпване. Обърни внимание на окачването отзад.
                          Ако е сменяно, е възможно в него да е проблема.
                          Погледни задните гуми за неправилно износване. Тоест, да са изядени от външната или вътрешната страна (ако имаш канал, ще ти е по-лесно да ги огледаш от вътре).
                          Ако забележиш нещо подобно, може проблема да е в сходимостта. И евентуално да се оправи с един реглаж на задния мост. То така или иначе е добре да го направиш, предвид проблема.

                          Относно сменяно окачване - можеш да обърнеш внимание на стойката. Като застанеш на 10тина метра зад колата, погледни как стъпват задните гуми. И виж дали има нещо необичайно. От типа на: много голям камбар, или да стоят изправени като на влекач, или дори да имат положителен камбар, и долу да се събират.
                          При твоето окачване, камбара не се регулира. Той е фиксиран от завода. И ако окачването ти е сменяно със спортно, или обикновено, но от друг модел кола - където привидно са еднакви, но на практика не са, може да имаш подобни аномалии в стойката.
                          И ако е така, трябва или да го смениш с правилното, или да играе голямата бургия.
                          Казвам ти го това, понеже имах такъв проблем. Като купих моята 147, я взех със спортно окачване. Задницата ми също не беше ок, и се усещаше завиваща. А стойката на задните гуми беше като на татра. Направих и реглаж, и горе долу се оправи, но продължи да си яде гумите и да стои така. Казаха ми, че това не се регулира. Карах я над година така. И един ден ми светна, че просто са сложили спортно окачване от 156. Което след бърза справка в гугъл е едно към едно визуално. Мерих, рязах, разпробих, и нещата си дойдоха на мястото.

                          Разбира се, шанса не е голям, при теб проблема да е същия, но не пречи да погледнеш.

                          Много вероятно е, ако гумите ти са окей, проблема ти да е просто в сходимостта. И с един реглаж на задния мост, да си решиш проблема.
                          Успех

                          Comment


                          • #14
                            Правилният реглаж на задницата на 156 играе голяма роля за поведението на сняг и лед.
                            Старата ми 156-ца беше като пияна отзад преди да сменя щангите (привидно нищо им нямаше и не тропаха). След смяната им не можех да си позная колата.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              VDC-то я вкарва в правата вяра доста добре

                              Comment

                              Working...
                              X